اخبار

فضاسازی منطقه ۳ تبریز به مناسبت سه سالروز مذهبی و ملی

به مناسبت پاسداشت ۳ سالروز مذهبی و ملی، شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ۹ دی و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، واحد امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز، سطح حوزه استحفاضی را فضاسازی کرد.

به گزارش شهریار، واحد امور ارتباطات منطقه ۳ به مناسبت گرامیداشت ۳ سالروز ارزشمند و مهم مذهبی و ملی، شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ۹ دی و نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سطح حوزه استحفاظی منطقه را با استفاده از ۲۷۰ عدد بنر، آویز و پرچم، فضاسازی کرد.
در این اقدام کارکنان امور ارتباطات منطقه، با نصب ۷۰ بنر ۳ در ۴ متری و ۲ در ۳ متری در میدان ها و معابر و خیابان ها با متون مرتبط با محتوای این سه سالروز، ۱۰۰ آویز در رفوژ وسط خیابان آزادی و سایر مسیرها و همچنین ۱۰۰ پرچم الوان نصب شده سطح حوزه نیز به رنگ ماتم و عزا، رنگ سیاه تغییر داده شد.

همچنین طاق ورودی در مقابل ساختمان منطقه نیز با بنرهای ترکیبی با محتوای این مناسبت ها فضاسازی شد.
کارکنان امور ارتباطات در فضاسازی، به جهت ترویج فرهنگ اسلامی و ادای احترام به مقام والا و بی‌نظیر حضرت فاطمه زهرا(س) دختر پیامبر اسلام(ص) و همسر امام علی(ع) یکی از پنج تن آل عبا (اصحاب کساء)، به مناسبت سیزدهم جمادی الاول سالروز شهادت آن حضرت، سطح حوزه منطقه را سیاه پوش کردند.

مناسبت دوم این فضاسازی ها، نخستین سالگرد روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، روز ۱۳ دی ماه است که برای احترام به جایگاه این قهرمان سرفراز امت اسلامی و زنده نگهداشتن تفکر و جهان بینی و مکتب آن بزرگوار به عنوان مکتب ایثار و شهادت است که به همین مناسبت هم بنرهایی با متون مرتبط تهیه و در سطح حوزه نصب شد و همچنین پارچه های سیاهی هم در سایز ۲۰۰*۹۰ سانتی متری نیز بر میله های مستقر در رفوژ وسط خیابان آزادی و سایر خیابان ها نصب شد.

سومین مناسبت این فضاسازی ها، سالروز حماسه ۹ دی ماه ۱۳۸۸ است که با بنر و آویزهایی مزین به فرمایشات مقام معظم رهبری و … تهیه و در خیابان ها و میدان ها و معابر سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه نصب شد.

از نقاط فضاسازی شده سطح حوزه توسط امورارتباطات شهرداری منطقه ۳ در قالب بنر، آویزها و پرچم های سیاه رنگ با متون مرتبط، می توان به خیابان آزادی و میدان های ابوریحان و منظریه، مقابل بیت امام جمعه محترم تبریز و… مقابل ساختمان منطقه و ساختمان های فرهنگی و هنری(کتابخانه ها و فرهنگسراهای) تحت مدیریت منطقه و ساختمان های زیر مجموعه معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه اشاره کرد.

در کنار این فضاسازی ها، بنرها و آویزها و پرچم هایی نیز در ارتباط با این ۳ سالروز تهیه و برای استفاده در اختیار سازمان بسیج شهرداری تبریز و حوزه های ۱و ۲ بسیج شهر تبریز  و  مسجد عباسیه خیابان صائب  به عنوان  فعالان و همکاران قرارگاه عملیاتی پیشگیری از کرونای شهرداری منطقه ۳، قرار گرفت.  
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا