اخبار

جمع آوری بیش از ۳۰ هزار تن زباله و پسماند در جنوب غرب تبریز

شهردار منطقه هفت تبریز از جمع آوری بیش از ۳۰ هزار تن زباله و پسماند در جنوب غرب تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، محمد علی سلیمی در تشریح این خبر گفت: طی ۹ ماه سال جاری پسماندهای خانگی و فروشگاه و اصناف به صورت مکانیزه و دستی در سطح حوزه جمع آوری شد که حجم زباله های جمع آوری شده بالغ بر ۳۰ هزار تن است.
وی با اشاره به پسماندهای جمع آوری شده در سطح منطقه اظهار داشت: زباله های جمع آوری شده طی ۹ ماه به صورت دستی به میزان هزار و ۹۲۸ تن و مکانیزه به میزان ۲۸ هزار و ۷۶۹ تن بوده است.
سلیمی به تلاش شبانه روزی اکیپ های خدمات شهری و اجرایی منطقه در راستای حفظ پاکیزگی و سلامت محلات اشاره کرد و افزود: نیروهای خدمات شهری و اجرایی منطقه برای حفظ سلامت شهر و شهروندان به صورت شبانه روزی در جمع آوری پسماندها تلاش می کنند که این مهم با وجود شیوع ویروس کرونا و ضرورت ارتقای سطح سلامت منطقه، این عملیات با جدیت بیشتری صورت گرفته است.
شهردار منطقه با بیان اینکه پسماندهای جمع آوری شده طی این مدت به میزان ۳۰ هزار و ۶۹۷ تن بوده است، گفت: پسماندهای جمع آوری شده در آذر ماه نیز ۲۴۰ تن به صورت دستی و سه هزار و ۳۴ تن به صورت مکانیزه بوده است.
سلیمی یادآور شد: نیروهای خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در راستای اهداف و برنامه های تعیین شده طی مدت مذکور اقدام به جمع آوری انواع پسماند از سطح منطقه برای بهسازی هرچه بیشتر و افزایش کیفیت سلامت منطقه و شهروندان کردند.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا