اخبار

همایش مجازی مکتب سلیمانی در مرند برگزار می‌شود

حجت الاسلام حبیب کریمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وجود شرایط کرونایی در شهرستان، برگزاری مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تبیین آن و بصیرت افزایی در بستر فضای مجازی صورت می گیرد.
وی افزود: همایش مجازی مکتب سلیمانی با همکاری نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش، سپاه، حوزه علمیه، ستاد برگزاری نماز جمعه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات دیگر از امروز دوشنبه ۸ دی آغاز شده است و تا روز یکشنبه ۱۴ دی تداوم دارد.
رییس دفتر امام جمعه مرند گفت: سعی شده است در برگزاری این همایش، ابعاد شخصیتی سردار حاج قاسم سلیمانی از جمله عبد صالح بودن ایشان، جهاد در مقاومت، استکبارستیزی و الگوی وحدت ملی بودن سردار دلها تبیین شود.
وی خاطرنشان کرد: همایش مجازی مکتب سلیمانی، محتوا محور و به صورت تعاملی بوده و پویش یک کار خیر به یاد سردار شهید سلیمانی، مداحی با موضوع شهادت سردار سلیمانی، رادیو مقاومت، شعر و نقاشی و پوستر و موارد دیگر از جمله برنامه هایی است که توسط نهادهای مختلف در این ایام برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام کریمی یادآوری کرد: جشنواره سردار آسمانی دومین برنامه محوری شهرستان است که با محوریت و مسوولیت سپاه ناحیه مرند در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند نیز گفت: برگزاری جشنواره سردار آسمانی توسط سپاه ناحیه مرند در بستر فضای مجازی در محورهای مختلف از جمله داستان نویسی، عکس، گرافیک، پوستر و دل نوشته با مضامین مختلف با محوریت وصایای سردار سلیمانی انجام می شود.
سعید سلطانپور افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز در مرند و روستاهای شهرستان، برنامه های ویژه گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را برگزار خواهند نمود.
وی خاطرنشان کرد: سعی ما این است با برگزاری این برنامه ها، در راستای معرفی و شناساندن مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی عمل کرده و موجب ایجاد آثار مثبت در جامعه شویم.

/ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا