اخبار

از برگزاری یادمان تا نمایشگاه عکس به مناسبت ۹ دی و سالگرد سردار سلیمانی

مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه هفت تبریز از برگزاری برنامه های مختلف همچون یادمان و جشنواره ملی سردار سلیمانی و نمایشگاه عکس به مناسبت ۹ دی و سالگرد سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش شهریار، رحیم برهان در تشریح این خبر گفت: امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه هفت تبریز به مناسبت ۹ دی و نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه های مختلفی را پیش بینی کرده که در این راستا مهمترین آنها شامل یادمان و جشنواره ملی سردار سلیمانی و نمایشگاه عکس قاب های روشن است.
وی به ابعاد مختلف یادمان سردار سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره در بخش های مختلف هنری شامل پوستر، نقاشی و عکس نوشته بوده، بخش ادبی شامل شعر و دلنوشته، بخش فرهنگی نیز شامل مسابقه از وصیت نامه سردار برگزار می شود.
برهان مهلت ارسال آثار را تا دهم دی ماه و نحوه ارسال را از طریق کانال ارتباطی بوستان قرآن عنوان کرد.
مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه نمایشگاه مجازی نقاشی را از دیگر برنامه های نهم دی ماه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان و مهلت ارسال آثار را تا نهم دی اعلام کرد.
وی همچنین در ادامه به دیگر برنامه های این مناسبت اشاره  و از برگزاری دلنوشته کودکان به سردار سلیمانی و ختم گروهی سوره مبارک یاسین یاد کرد و افزود: اجرای سرود همگانی کودکان با عنوان رهبر مهربان من در قالب ویدیوهای یک دقیقه ای ویژه کودکان فرهنگسراهای سه گانه منطقه هفت تبریز بوده که به صورت مجازی برگزار می شود.
برهان نمایشگاه عکس شهدا با عنوان قاب های روشن را به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یادکرد شهدای ایران زمین عنوان کرد که در محل بوستان قرآن از دهم تا هجدهم دی ماه برگزار خواهد شد.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا