اخبار

فرماندار میانه بر لزوم استمرار مواسات مومنانه تاکید کرد

به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خواستار سوق تسهیلات نهادهای حمایتی از قبیل بهزیستی، کمیته امداد و زنان بدسرپرست و بی سرپرست به کاهش آثار و تبعات منفی از کرونا در قالب مواسات مومنانه شد. 
وی استفاده از ظرفیت دستگاهها برای هم تفزایی تکمیلی و تخصصی نمودن آثار زیانبار کرونا را مهم خواند و تاکید کرد: باید مشکلات مردم را با آگاهی دهی ذهن و رفتار مردم از بین ببریم. 
 مشایخی همچنین به سربلندی دستگاههای شهرستان در آزمون تلفیقی زلزله و کرونا اشاره کرد و افزود: انجام بیشترین کار در کمترین زمان نشان از ظرفیت دستگاهها و وحدت و همدلی در شهرستان دارد .
وی از در صحنه بودن نیروهای نظامی و انتظامی و اقدامات جهادی در ارکان روستایی و شهری مناطق زلزله زده قدردانی کرد و گفت:  همدلی، مودت و اتحاد ملی با فشارها و هجمه های وارده از بیرون نیاز اصلی جامعه ماست که امیدواریم هر روز شاهد ناامیدی بیشتر در بین دشمنان و معاندین نظام باشیم. 
فرماندار ویژه میانه، در پایان به امناسبت های دی ماه از ۹ تا ۱۹ دی ماه که شامل حماسه ۹ دی با حرکت خودجوش مردم، ۱۳ دی اولین سالگرد سردار دلها شهید سپهبد سلیمانی، ۱۷ دی اربعین فخری زاده شهید جهاد هسته ای، ایام فاطمیه و ۱۹ دی مصادف با قیام خونین مردم قم اشاره کرد و افزود:  این روزهای بزرگ نقطه عطفی در صفحات زرین انقلاب بوده و باید برنامه این روزها در صحنه های مختلف در شان این شهیدان و در شان نظام و انقلاب بروز و نمود یافته و در جهت ماندگاری این روزها و انتقال مفاهیم و ارزشهای این شهدا به نسل های آتی بر تلاش خود بیافزاییم.
امام جمعه میانه نیز در این مراسم بر لزوم حمایت از کسب‌وکارهای آسیب دیده از کرونا و استمرار کمک‌های مومنانه در میانه تاکید کرد و گفت: ویروس کرونا بسیاری را از ما گرفت و خانواده‌های زیادی داغدار شدند.
حجت الاسلام عبدالله محمدی، اتحاد و اتفاقی که در بین مسئولان شهرستان حاکم بود و امکاناتی که به بیمارستان‌های میانه از جانب خیرین و دستگاه‌های مرتبط اهدا شد را حرکت بزرگی در جهت مقابله با این ویروس منحوس خواند و افزود: ما قدردان کادر درمان، پزشکان، پرستاران نیروهای کمک پرستار و خدماتی هستیم که از بدو شیوع کرونا  در خدمت به بیماران کرونایی شبانه روز تلاش کرده‌اند.
وی با بیان اینکه امروز برخی کسب و کارها در اثر این بیماری دچار آسیب شدند که باید حمایت‌های لازم برای کسب‌وکارهای آسیب دیده از سوی نهادها تداوم یابد، خاطرنشان کرد: در شهرستان میانه برای اینکه خانواده‌های نیازمند در مضیقه نبوده و آلام آنان کاهش یابد، بسته‌های مواد غذایی، معیشتی و بهداشتی بین این عزیزان توزیع شد.
خطیب جمعه میانه با بیان اینکه کادر درمان، دستگاه‌ها و ادارات مرتبط و خدمات رسان، بسیجیان، نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و قضایی در بحث مدیریت و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا زحمات بسیاری متحمل شدند،  از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در امر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم از خطر کرونا نقش مهمی ایفا کردند قدردانی کرد.

/ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا