اخبار

عملیات برفروبی و محلول پاشی در معابر شرق تبریز

با اقدامات شبانه روزی معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه۹ و آماده باش چندین اکیپ خدمات رسان،عملیات برفروبی و یخ زدائی در حال انجام بوده و هیچ مشکلی در تردد شهروندان وجود ندارد.

به گزارش شهریار، نسیانی شهردار منطقه 9 با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه های سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به شمالغرب کشور، معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه۹ با آماده سازی ماشین آلات و تجهیزاتی از قبیل چندین دستگاه سنگین و نیمه سنگین برفروب و تانکرهای محلول پاش، همزمان با آغاز بارش ها اقدام به مسیرگشائی شریانها و گذرهای اصلی و پر تردد سطح حوزه کرده است تا خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود.
او با بیان اینکه نیروهای خدماتی شهرداری این منطقه بصورت شبانه روزی  و در قالب چندین اکیپ آماده خدمات رسانی به شهروندان در شرق تبریز هستند، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا با بکارگیری تمامی توان، امکانات و تجهیزات، در روزهای برفی و یخبندان از اخلال در تردد شهروندان پیشگیری کنیم.
شهردار منطقه۹ با اشاره به جغرافیای منطقه و احتمال استمرار بارش ها و یخ زدگی و لغزنده بودن معابر، از شهروندان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه و پایبندی به نکات ایمنی رانندگی و تردد کنند تا بروز حوادث به حداقل برسد.
نسیانی اظهار کرد: بارش سنگین برف باعث شکستن شاخه درختان و آسیب به فضای سبز می شود که شاخه تکانی اصولی باعث جلوگیری از این امر می شود. از همشهریان محترم می خواهیم با همکاری و یاری رسانی به خادمان خود، شاخه تکانی درختان محلات و فضاهای سبز را فراموش نکنند.
نسیانی گفت: نیروهای تلاشگر خدماتی شهرداری منطقه۹ در کنار این اقدامات ارزنده، در ایام کرونائی نیز بصورت شبانه روزی در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار داشته و در مدت اعمال محدودیت های کرونائی در قالب قرارگاه عملیاتی منطقه۹ اقدام به اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا کرده اند که جا دارد به نوبه خود مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاشگران خدماتی منطقه اعلام دارم.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا