اخبار

دستگیری سارقان ۸/۵ کیلو طلا از طریق تخریب دیوار طلافروشی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشتستان از توابع استان بوشهر از دستگیری سارقان یک طلا فروشی در برازجان خبر داد.

یاسر حیدری با بیان اینکه روز سه شنبه مورخ ۹۹.۱۰.۲ ساعت ۱۵.۳۰ عصر گزارش این سرقت به دادسرا واصل شد، افرود: گزارش بیانگر این بود که از یک مغازه طلافروشی واقع در بازار شهر برازجان میزان ۸/۵ کیلوگرم طلا از طریق تخریب دیوار طلافروشی به سرقت رفته است.

حیدری تصریح کرد: در این خصوص سریعا موضوع در دستور کار قضایی قرار گرفت و با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه پس از حضور در صحنه جرم و با اقدامات پیچیده اطلاعاتی در کمتر از ۸ ساعت مخفیگاه متهمین که یکی از آن‌ها افراد شاغل در بازار بوده، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: متهمین دستگیر شده و در بازجویی اولیه به بزه انتسابی اقرار نموده و با قرار تامین مناسب روانه زندان گردیدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشتستان در پایان گفت: جهت پیشگیری از وقوع چنین جرائمی به کلیه طلافروشی‌ها و اصناف مرتبط توصیه می‌شود کلیه مسائل حفاظتی و امنیتی را از قبیل نصب دوربین پیشرفته و حفاظ‌های قوی نگه دارنده رعایت نمایند.

دستگیری سارقان طلافروشی در برازجان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان نیز از شناسائی و دستگیری سارقان مغازه طلا فروشی در برازجان کمتر از 8 ساعت پس از وقوع سرقت خبر داد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در پی سرقت از مغازه طلافروشی واقع در بازار روز برازجان و سرقت مقادیری طلا بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در محل وقوع جرم حضور یافته و بررسی های علمی و میدانی جهت شناسائی و دستگیری سارقان و کشف طلاجات مسروقه را آغاز کردند.

سرهنگ آراوند گفت: با بررسی های دقیق و کارشناسانه محل وقوع سرقت و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی 2 نفر سارق شناسائی و در فاصله زمانی 8 ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار 8 کیلو گرم طلای مسروقه به ارزش 8 میلیارد و 500 میلیون تومان کشف شد .

فرمانده انتظامی دشتستان گفت : سارقان در بازجوئی های انجام شده به ارتکاب سرقت طلاجات از مغازه طلافروشی اعتر اف و پس از تشکیل پرونده تحویل مر اجع قضائی شدند.

سرهنگ آراوند بیان کرد:دستگیری سارقان و کشف طلاجات مسروقه رضایتمندی مالباخته و سایر واحدهای صنف طلافروشی را بدنبال داشته است که امیدواریم با رعایت هرچه بیشتر نکات ایمنی شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا