اخبار

نمک‌پاشی و محلول‌پاشی معابر شهرداری منطقه ۳ تبربز

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ تبریز گفت: به دنبال بارش های اخیر کار نمک پاشی و محلول پاشی در معابر سطح منطقه با جدیت ادامه دارد.

به گزارش شهریار، علی دهقانی با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا و کاهش دما در روزهای پایانی هفته در شهر تبریز اظهار کرد: به دنبال اعلام این موضوع کار نمک پاشی و محلول پاشی در معابر  سطح منطقه را با جدیت دنبال می کنیم.
وی با اشاره به اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز بارش برف طی روزهای آتی عنوان کرد: به همین منظور تمام تجهیزات لازم در نقاط حساس و برف گیر به همراه دستگاه‌های محلول و نمک پاشی مستقر خواهند شد.
وی ادامه داد: محورهای سطح منطقه با اولویت اتوبان ها، معابر اصلی، میادین، تقاطعها و محله های پر رفت و آمد محلول و نمک پاشی می‌شوند.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ با اشاره به اینکه اکیپ برف روبی و نمک پاشی از اول زمستان به حال آماده باش در آمده اند اظهار داشت: به دلیل اینکه حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳ شامل محورهای ورودی شهر تبریز از مناطق مارالان و طالقانی بوده و همچنین به دلیل مستقر بودن بسیاری از ادارات دولتی در سطح حوزه این منطقه، مسیر پر رفت و آمدی به شمار می آید، تمهیدات لازم از سوی شهرداری برای مقابله با بارش  ها پیش بینی و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.
وی تاکید کرد هم اکنون تمام معابر سطح حوزه منطقه باز و رفت و آمد در جریان است.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا