اخبار

بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تبریز با اولویت نیازهای محلات تدوین می شود

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در فصل تدوین بودجه برای سال ۱۴۰۰ از اطلاعات و شناسایی های دفاتر تسهیل گری برای احصای کمبودهای محلات استفاده می کند.

به گزارش شهریار، محمد عزتی در جلسه امروز با نمایندگان دفاتر تسهیل گری، گفت: دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه و کم برخوردار شمال تبریز از طرف استانداری آذربایجان شرقی برای پایش و شناسایی کمبودهای مناطق کم برخوردار یا مشمول بازآفرینی شهری مستقر شده اند.
او افزود: وظایف دفاتر تسهیل گری شناسایی کمبودها و احصای مباحث کالبدی، اجتماعی و اقتصادی و بهسازی محیط شهری و هر آنچه که محله ها در راستای بازآفرینی بهینه خود نیاز دارند، است.
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز بیان کرد: شهرداری تبریز هم اکنون در فصل تدوین بودجه برای سال ۱۴۰۰ است و این فرصت را غنمیت شمرده و با چهار دفتری که در قسمت بازآفرینی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری با ما ارتباط دارند، جلسه مشترک تشکیل دادیم تا آنچه در یک سال گذشته از محلات در حوزه وظایف شهرداری تبریز شناسایی کرده اند، جهت احصای کمبودها به ما ارائه کنند.
او ادامه داد: مواردی هم که خارج از وظیفه شهرداری است را به ستاد بازآفرینی شهرستان و استان پیشنهاد می کنیم.
عزتی گفت: موارد مشترک و مربوط به شهرداری را به ستاد بودجه ارجاع و در اختیار شخص شهردار تبریز قرار می دهیم و سعی می کنیم که بودجه ۱۴۰۰ تبریز با اولویت این نیازها اقدام شود.   
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا