اخبار

تحویل کتاب درب منزل، طرح جدید شهرداری و نهاد کتابخانه‌ها

مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی از طرح جدید این نهاد با مشارکت شهرداری تبریز مبنی بر تحویل کتاب درب منزل شهروندان خبر داد.

به گزارش شهریار، شهرام خدایی در حاشیه دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری پنجمین جایزه کتاب سال تبریز گفت: برنامه جدیدی که با مشارکت شهرداری تبریز و نهاد کتابخانه ها در دست اجر ا است، تحویل کتاب درب منزل است که مطابق آن در ایام کرونا و حتی بعد از آن، بتوانیم با حضور در درب منزل شهروندان، کتاب اهدا کنیم.
او افزود: شهروندان می توانند با عضویت در نهاد کتابخانه با مشارکت شهرداری هر چه بیشتر از کتاب بهره مند شوند که تمام این موارد در روند روبه رشد فرهنگی شهر مان مؤثر خواهند بود.
مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به ازسرگیری مجدد جایزه کتاب سال تبریز اظهار داشت:خوشبختانه قافله برگزاری کتاب سال تبریز بعد از یک وقفه چند ساله، دوباره راه افتاده  و برنامه ریزی هایی که توسط معاونت فرهنگی شهرداری تبریز انجام گرفته است، در توسعه فرهنگ عمومی جامعه مؤثر است.
او با اشاره به کار کارشناسی صورت گرفته در تدوین فراخوان جشنواره اضافه کرد: آثاری که به این جشنواره ارسال خواهند شد، موجب رشد روند توسعه فرهنگی شهر تبریز شده و همانطور که می دانید در سطح دنیا به مقوله کتاب توجه ویژه ای صورت می گیرد.
خدایی ضمن اشاره بر تأکید شهردار تبریز بر توسعه فرهنگی شهر خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید سال ۹۹ از سوی شهرداری تبریز به عنوان سال کتاب معرفی شده و این نشانگر حرکت مضاعفی در توسعه فرهنگی شهر تبریز در سال جاری و سال آتی است.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا