اخبار

آخرین وضعیت پرونده‌های کمیسیون ماده صد شهرداری منطقه ۲ بررسی شد

آخرین وضعیت پرونده های کمیسیون ماده صد شهرداری منطقه ۲، با حضور مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز و شهردار این منطقه بررسی شد.

به گزارش شهریار، در جلسه ای با حضور تراب محمدی مدیرکل بازرسی شهرداری و مهدی علیایی کارشناس بازرسی، باقر خوشنواز شهردار و رضا جان فشان نوبری معاون مالی اقتصادی این منطقه، آخرین وضعیت پرونده های کمیسیون ماده صد بررسی شد.
در این جلسه شهردار منطقه ۲ با اشاره به وضعیت تحقق بودجه و کمک های خارج از چارچوب بودجه مصوب منطقه، از فعال بودن همه پروژه های عمرانی به رغم مشکلات اقتصادی جامعه خبر داد و گفت: عملیات احداث پل روگذر کمربندی میانی در تقاطع میدان ارتش و کمربندی، پل همسان کابلی تبریز و چند پروژه مکمل پل همسان همچنان در حال اجراست و از پیشرفت چشمگیری برخوردار است.
در ادامه این جلسه مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز با اشاره به چالش های مربوط به پرونده های کمیسیون ماده صد، خواستار ارائه دقیق و به موقع گزارش های مربوط به عملکرد ماده صد منطقه شد.
محمدی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهرداری مخالف تراکم فروشی در شهر تبریز هستند، خواستار اصلاح و واقع بینی در تعرفه عوارض محلی شد.
وی با بیان اینکه اقدامات و عملکرد شهرداری منطقه ۲ چشمگیر است، بودجه و عملکرد این منطقه را معادل بودجه و عملکرد چند منطقه و سازمان دیگر دانست.
وی از “میز خدمت” مستقر در شهرداری منطقه ۲ که در دفتر آقای جان فشان نوبری راه اندازی شده از تلاش های معاون مالی اقتصادی و همکاران وی، قدردانی کرد.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا