اخبار

پلمب ۱۳ واحد صنفی متخلف در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به تداوم اجرای طرح نظارت بر اصناف برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: در این راستا ۱۳ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

سرهنگ رمضان اللهوردیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیلی واحدهای صنفی غیرضرور و متخلف به منظور پیشگیری از گسترش بیماری در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: برای این منظور، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری و همراهی ستاد مقابله با کرونای شهرستان مراغه به صورت روزانه از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید می کنند.

وی اضافه کرد: در راستای انجام این بازدیدها یک هفته اخیر، تعداد ۱۳ واحد صنفی غیرضروری و پرخطر، به علت عدم رعایت مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا، با هماهنگی مقام قضایی پلمب شده و به تعدادی نیز تذکراتی داده شد.

وی با بیان اینکه تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۲۵۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد در مراغه

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز از کشف ۲۵۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد در ۲ روز اخیر در این شهرستان خبر داد.

احمد مجتهدی افزود: در راستای اجرای طرح شهید سردار سلیمانی، این میزان مواد غذایی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه سوپرمارکت های محلی و خرده فروشی های مناطق شهری و روستایی کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: این طرح هم اکنون با همکاری تیم های مشترک فرمانداری، اتاق اصناف، بسیج و هلال احمر و نیز کارشناسان بهداشت محیط در راستای نظارت های بهداشتی بر اماکن عمومی در این شهرستان اجرا می شود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا