اخبار

امکان خرید غیرحضوری میوه شب یلدا برای شهروندان تبریزی

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: امکان خرید میوه شب یلدا، بدون نیاز به خارج شدن از خانه برای شهروندان میسر شده است.

ابراهیم محمدی با اشاره به اینکه که امسال به خاطر کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار است کمتر و فقط بنا به ضرورت از خانه خارج شویم، افزود: خرید میوه با مراجعه به میوه‌فروشی‌ها و حضور در مکان‌های پر تجمع توصیه نمی‌شود.

وی افزود: شهروندان، برای خرید میوه شب یلدا می‌توانند بدون خارج شدن از خانه و با مراجعه به آدرس مجازی sorel.vgt و صفحه فروش، سفارش خود را ثبت کرده و در درب منزل تحویل بگیرند.

محمدی گفت: تمامی محصولات به‌صورت بهداشتی و در ظروف یکبارمصرف بسته بندی شده که برای رفاه حال شهروندان و جهت خارج نشدن از خانه، کرایه حمل سفارشات در روز ۳۰ آذر (شب یلدا) اخذ نمی‌شود و ارسال رایگان است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهروندان می‌توانند انواع میوه‌های ایرانی و استوایی را در بسته‌بندی‌های ویژه مخصوص شب یلدا را با نازلترین قیمت و بصورت تلفنی(۰۹۱۴۲۹۲۶۳۶۶) و صفحه اینستاگرامی (sorel.vgt) بدون خارج شدن از خانه خرید کرده و در درب منزل تحویل بگیرند.

ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا