اخبار

بارش برف آمادگی نیروهای خدمات شهری تبریز را محک زد/ فعالیت شبانه روزی نیروهای خدمات شهری

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به آماده باش نیروهای خدمات شهری از روز پنج شنبه، فعالیت نیروها و تجهیزات زمستانی همزمان با بارش برف شبانه را تشریح کرد.

به گزارش شهریار، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به اعلام پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش برف، نیروهای خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در مناطق دهگانه از روز پنج شنبه در حالت آماده باش بودند.
وی افزود: با شروع بارش برف از نیمه شب جمعه، نیروها و تجهیزات زمستانی مستقر در مناطق با حضور میدانی اقدام به انجام عملیات زمستانی از قبیل برف روبی و محلول پاشی در سطح معابر نمودند.
قربانیان اظهار داشت: با تلاش همکاران تلاشگرمان در مناطق دهگانه و به دنبال محلول پاشی و برف روبی های صورت گرفته در معابر برای سهولت تردد ها و جلوگیری از یخ زدگی و بازگشایی کامل مسیرها مشکل خاصی در سطح شهر گزارش نشد.
وی افزود: حضور میدانی نیروهای خدمات شهری و اقدام به موقع آنان در رفع آب گرفتگی برخی معابر، محک خوبی برای سنجش میزان آماده باش نیروهای خدمات شهری بود.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: از عموم شهروندان فهیم تبریز خواهشمندیم در هنگام بارش برف از انجام سفرهای غیر ضروری داخل شهری خودداری نمایند و با اعلام مشکلات احتمالی به سامانه ۱۳۷ همکاری لازم را با نیروهای خدمات شهری داشته باشند.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا