اخبار

راه اندازی سرویس مشاوره رایگان تلفنی دادگستری آذربایجان شرقی

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری آذربایجان شرقی گفت: به‌ منظور رفع مشکلات و پاسخ به سؤالات حقوقی مردم، سرویس مشاوره رایگان تلفنی با همکاری کانون‌های وکلا و مشاوران حقوقی قوه قضائیه در دادگستری استان راه ‌اندازی شده است.

مجید فراهانی اظهار کرد: بر اساس مکاتبه مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضائیه با رئیس قوه قضائیه مبنی بر راه اندازی سرویس مشاوره برای مردم، به این شکل که، اجراکننده دادگستری و خدمات دهنده کانون وکلای رسمی و مشاوران قوه قضائیه باشد، سرویس مشاوره تلفنی دادگستری استان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این راستا با توجه به آماده‌سازی مقدمات طرح، سر شماره 51265000 با 30 خط هم‌ زمان آماده ارائه خدمات به مردم در راستای ارشاد و معاضدت حقوقی آن‌ها به ‌صورت رایگان است.

وی ادامه داد: طی این سیستم، ارباب‌ رجوع به وکیلی که در صف جواب ‌گویی در انتظار بوده است، وصل شده و گفت‌وگو ضبط و ثبت می‌شود.

به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، فراهانی اظهار کرد: استفاده از سرویس، از ابتدای دی ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و شهروندان می‌توانند طی ایام کاری از ساعت 9:30 صبح تا ساعت 14 با سر شماره 51265000 تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح کنند؛ سرویس به شکلی خواهد بود که وکلا می‌توانند در هر کجا که حضور دارند به ارباب رجوع پاسخ دهند.

ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا