اخبار

اجرای طرح پاکسازی زمین‌های خالی در سطح مناطق/تداوم لایروبی کانال‌ها با هدف جلوگیری از آبگرفتگی

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از اجرای طرح پاکسازی زمین‌های خالی در فضاهای شهری در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب اظهار داشت: طرح پاکسازی زمین های خالی با هدف حفظ بهداشت محیط و حذف نازیبایی‌های بصری به صورت گسترده در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز در حال اجراست.
وی با تاکید بر اینکه رهاسازی و تخلیه نخاله‌های ساختمانی و پسماندها در تضییح حقوق شهروندان است افزود: از تمامی شهروندان محترم تقاضامندیم برای حفظ بهداشت محیط و پاکیزگی شهرمان از تخلیه هرگونه نخاله و پسماندی در زمین‌های خالی سطح شهر خودداری کنند.
وی بر توجه ویژه نیروهای خدمات شهری به رفت و روب و پاکسازی معابر و محلات شهر اظهار داشت:پاکسازی، جمع آوری زباله، تنظیف و رفت و روب معابر، خاک و نخاله به صورت مستمر در تمامی مناطق شهرداری تبریز انجام می گیرد.
وی  لایروبی کانالهای سطح شهر را از مهمترین عملیات نیروهای خدماتی دانست و افزود: لایروبی و پاکسازی کانال‌ و آبروهای سطح شهر با هدف روانسازی آب های سطحی و جلوگیری از بروز آبگرفتگی‌های احتمالی، جلوگیری از بوی نامطبوع به صورت مستمر انجام می گیرد.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: جلوگیری از سد معبر مغازه ای و وانت بارها در دستور کار نیروهای خدماتی قرار دارد و در این راستا صدور اخطاریه جهت رفع مزاحمت شغلی به اصناف و همچنین با همراهی پلیس راهور توقیف سیستمی وانت بارهایی متخلفی که اقدام به سد معابر می نمایند اجرایی می شود.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا