اخبار

طرح حاج قاسم سلیمانی ناظران سلامت آذربایجان شرقی

به گزارش باش خبر ، رئیس جمیعت هلال احمر شهرستان تبریز: در ادامه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که از اول آذرماه سال جاری در سراسر کشور و در استان ما و شهر ما شروع شده و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز دوشادوش بسیجیان عزیز همکاران مرکز بهداشت تبریز و در قالب تیم های نظارتی از مراکز و اماکن تجاری بازدید به عمل آورده و در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هموطنان عزیز در مراکز و اماکن تجاری بازدید و در صورت وجود موارد مغایر با پروتکل ها توسط این عزیزان تذکرات لازم داده می شود.
وی افزود: این عزیزان فعال حوزه امداد و جوانان و داوطلبان در قالب ۲۵ تیم ۲ نفره در نقاط مختلف شهر مشغول بازدید و ارزیابی از مراکز و اماکن تجاری هستند.
طرح ناظران سلامت را با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز به منظور قطع زنجیره  ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن  و در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان ها اجرا می شود .
یوسفی پورماجد : با اشاره به دستورالعملهای موجودگفت: جمعیت هلال احمر شعبه تبریزدر این طرح اعضای فعال را به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شد ، و  اعضاء از طریق شرکت در کارگاه آموزشی بصورت وبینار، با شیوه  اجرای طرح آشنا شدند ودر ادامه  با  حضور در ادارات، مراکز ارائه خدمات عمومی بر عملکرد آنها  در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی مراکز بهداشت در حال نظارت هستند.یوسفی تاکید کرد :  ارائه آموزش های عمومی  به اقشار مختلف و ارائه گزارش روزانه به مراکز بهداشتی از جمله اقدامات اعضای هلال احمر در این طرح است . خبر ناصر غلامی هوجقان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا