اخبار

تراکتور از سد پیکان گذشت

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تراکتور و پیکان عصر جمعه در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام (ره) تبریز از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه برگزار شد.
در نیمه نخست این دیدار، یاران مسعود شجاعی که این روز ها به عنوان سرمربی تیم تراکتور هدایت این تیم را برعهده دارد، توانستند در یک بازی حساب شده و کنترلی در دقایق ۲۱ و ۲۲ توسط مهدی تیکدری و اشکان دژاگه دروازه تیم پیکان را باز کنند.
در ادامه شاگردان تارتار رو به جلو کشیده و حملاتی را انجام دادند که دقیقه ۲۷ بازی، رضا جبیره گل اول تیم پیکان را به دست آورد.
بازیکنان تراکتور که امروز در میدان خوب همدیگر را پیدا می کردند، تواستند در دقیقه ۳۹ توسط محمد عباس زاده، گل سوم را به ثمر برسانند تا اختلاف همچنان ۲ گل باشد و نیمه نخست این بازی با نتیجه ۳ بر یک با برتری تراکتوری ها خاتمه یافت.
با شروع نیمه دوم، یاران شجاعی برای مالکیت توپ و میدان بازی تکنیکی و روانی را از خودشان به نمایش گذاشتند و حتی تک موقعیت هایی را نیز به دست آوردند، اما نتوانستند اختلاف گل را افزایش دهند.
خطرناک ترین صحنه بازی در این نیمه دقیقه ۸۲ توسط شوت محکم تیکدری به وجود آمد که با وجود عکس العمل ناقص دروازه بان پیکان، بازیکنان تراکتور نتوانستند در برگشت این توپ را به گل تبدیل کنند.
همچنین دقیقه ۳+۹۰ اخباری دروازه بان تراکتور ضربه پنالتی تیم پیکان را مهار کرد و در نهایت این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود سرخ پوشان تبریز به پایان رسید.

تیم تراکتور مقابل پیکان با ترکیب محمدرضا اخباری، هادی محمدی، وفا هخامنش، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری(محمد قنبری)، اشکان دژاگه(اوکاشه حمزویی)، احسان حاج‌صفی، میلاد فخرالدینی و محمد عباس‌زاده(حمید بوحمدان) صف آرایی کرد.

همچنین تیم پیکان با ترکیب محمد دریس، امیرحسین رنگرز(محمد ابراهیمی)، نادر محمدی، ابراهیم صالحی، حسن پورامینی(علیرضا کوشکی)، امیر روستایی(احسان جودکی)، حجت حق وردی، سید محمد ستاری، مجید عیدی، رضا جبیره(آرش قادری) و اسماعیل بابایی(فرزاد حاتمی) مقابل تراکتور بازی کرد.
تیم داوری این بازی را علی صفایی به عنوان داور وسط، حسن یوسفی و فرزاد بهرامی به ترتیب کمک اول و دوم، مجید محمدی داور چهارم و رسول فروغی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
به گزارش ایرنا، رضا جبیره از تیم پیکان و هادی محمدی از تیم تراکتور در طول بازی امروز ۲ تیم در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری یادگار امام تبریز کارت زرد گرفتند.
گفتنی است، با توجه به آماده‌سازی زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) با تصمیم داور و ناظر داوری، این مسابقه با ۳۰ دقیقه تأخیر آغاز شد؛ پیش از این قرار بود دیدار تراکتور و پیکان راس ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه برگزار شود.
از حواشی بازی امروز تراکتور و پیکان می توان به قطعی برق ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز از دقیقه ۷۵ اشاره کرد که داور میدان، بازی را تا حل و فصل این مشکل متوقف کرد.
تیم تراکتور با برد امروز مقابل پیکان در مجموع با کسب ۱۲ امتیاز موقتا به رده سوم جدول صعود کرد و تیم پیکان با ۹ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس جا گرفت.

/ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا