اخبار

رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی، در صف نخست خدمت رسانی به مردم

عضو هیئت مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: در شرایط کرونایی، رانندگان شرکت واحد با وظیفه شناسی و همت و تلاش  خود، ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در صف نخست خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش شهریار، سامبرانی در جلسه قدردانی از رانندگان نمونه شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه که به مناسبت روز حمل و نقل برگزار شد ضمن تبریک این روز، با اشاره به مشکلات بوجود آمده در اثر شیوع کرونا گفت: با توجه به کاهش درآمد اتوبوسرانی بخصوص بخش خصوصی لازم است راهکارهایی جهت حمایت از فعالین این عرصه اندیشیده شود.
او ادامه داد: هیئت مدیره شرکت واحد در تلاش است با پیگیری های خود و برابر اختیارات قانونی نسبت به کمک به این قشر اقدام کند کما اینکه در ماههای گذشته نیز برخی از این ‌کمک ها عملی شده است.
سامبرانی با اشاره به اینکه زحمات و تلاشهای رانندگان عزیز اتوبوسرانی تبریز در سرما و گرما بی وقفه و مسمتر  ادامه دارد افزود: به جهت تلاشهای این عزیزان و با وجود مشکلات در منابع مالی و نوسازی ناوگان، خدمات رسانی بی وقفه و منظم ادامه دارد اما امیدواریم مراجع ذیربط نیز نسبت به حمایت عملی از حمل و نقل عمومی اهتمام بیشتری کنند.
عضو هیئت مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی مردم تصریح کرد: از شهروندان عزیز نیز تقاضا می شود ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، در زمان استفاده از اتوبوس فاصله اجتماعی را مراعات و حتما از ماسک استفاده کرده و با پرداخت هزینه سفر خود با کارت بلیت الکترونیکی شخصی، اتوبوسرانی تبریز را در توسعه کمی و کیفی خدمات یاری کنند.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا