اخبار

مسابقه وعده مسؤولان در اتوبان تبریز-سهند

به گزارش تبریز جوان، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی محکم روی حرفش هست. او اعلام می کند: شرط لازم و قطعی برای افتتاح آزادراه تبریز- سهند رعایت اصول ایمنی راهداری و راهنمایی و رانندگی است. موسی خلیل اللهی به منظور حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع هر گونه جرم احتمالی در این مسیر، تنها به شرط رعایت شاخص های
به گزارش تبریز جوان، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی محکم روی حرفش هست. او اعلام می کند: شرط لازم و قطعی برای افتتاح آزادراه تبریز- سهند رعایت اصول ایمنی راهداری و راهنمایی و رانندگی است.
موسی خلیل اللهی به منظور حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع هر گونه جرم احتمالی در این مسیر، تنها به شرط رعایت شاخص های احداث آزادراه و مسائل ایمنی، اجازه افتتاح آزادراه تبریز- سهند داده خواهد شد.
قرار است، رئیس جمهور به صورت تصویری چندین پروژه را همزمان در شهرهای مختلف افتتاح کند و یکی از این طرح ها می توانست، آزادراه تبریز- سهند باشد که گویا هنوز مجوزهای لازم برای افتتاح را نگرفته است.
پروژ ه ای که مسئولان برای افتتاح آن مسابقه وعده گذاشتند
روحانی در نخستین سفر خود به آذربایجان شرقی در اردیبهشت 94 به آذربایجان شرقی در نشست خبری از اتمام پروژه بزرگراه 22 کیلومتری تبریز- سهند تا پایان سال 95 خبر داده بود عملاً نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه وعده اتمام این پروژه به ماه و سال آینده موکول شده است.
یکی از مصوبات دولت یازدهم در سال 94 در سفر استانی به آذربایجان شرقی، تصویب اعتبار ساخت و تکمیل بزرگراه راه تبریز سهند بود.
اسماعیل جبارزاده استاندار اسبق آذربایجان شرقی در سال 94 در جمع فرمانداران با اشاره به مصوبات سفر استانی دولت درباره این پروژه گفت: بزرگراه تبریز سهند تا پایان سال 95 افتتاح خواهد شد.
روحانی نیز در نشست خبری خود در سفر به تبریز بر همین موضوع تاکید کرده و از اتمام این پروژه تا پایان سال 95 خبر داده بود.
آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی اردیبهشت سال 93 طی بازدید از شهر جدید سهند، از تکمیل آزادراه سهند تبریز با مشارکت این …

تی نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا