اخبار

صدور ۱۸۷ پروانه ساختمانی طی ۸ ماه گذشته در منطقه ۱۰ تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از صدور ۱۸۷ پروانه ساختمانی طی ۸ ماه سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش شهریار، رسول وظیفه شناس در تشریح این خبر گفت: طی ۸ ماه اول سال جاری بالغ بر ۱۸۷ پروانه و مجوز ساختمانی توسط شهرداری منطقه  صادر شد.
وظیفه شناس در ادامه افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و سرعت بخشیدن در پاسخ دهی سریع به پرونده های مربوط به شهروندان و مراجعین به حوزه شهرسازی، منطقه ۱۰ توانسته است در طول ۸ ماهه سال ۹۹ همچنین ۴۷۳ پاسخ استعلام و ۱۱۵۵ گواهی معامله نیز صادر کند. 
وی گفت: طبق آمار مقایسه‌ای از سوی این منطقه نسبت به مدت مشابه (سال قبل) شاهد افزایش اقدامات انجام یافته در این حوزه‌ها بودیم که این امر نشان از تسریع و پاسخگوئی شفاف در امورات محوله به شهروندان را دارد.
وی تعداد گواهی های صادر شده برای حفاری آب و برق را طی این مدت ۱۷۵ عدد عنوان کرد و افزود: گواهی های صادر شده برای عدم خلافی ۹۰ عدد و پایانکارهای صادره ۵۶ عدد بوده است.
شهردار منطقه ۱۰ تبریز اظهار داشت: معاونت شهرسازی منطقه جهت رفاه حال شهروندان گرامی ضمن پاسخگویی به استعلامات، جهت صدور گواهی‌های معامله نیز اقدامات لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.
وظیفه شناس تاکید کرد: هر گونه عملیات فیزیکی ساخت‌وساز باید مطابق قوانین شهرداری و ضوابط فنی شهرسازی باشد، در غیر این صورت، به مرور زمان، شاهد ایجاد مشکلات و بروز حوادث جبران‌ناپذیر خواهیم بود.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا