اخبار

ساماندهی سیما و منظر غرب تبریز با حذف نازیبایی‌های بصری

عملیات ارتقاء زیبایی های بصری در قالب اجرای طراحی و نقاشی دیواری، رنگ آمیزی و امحاء آگهی در سطح منطقه ۶ تبریز اجرا شد.

به گزارش شهریار، حسین عالی باف شهردار منطقه ۶ تبریز با تأکید بر حذف نازیبایی های بصری در معابر سطح حوزه گفت: با توجه به اهمیت تلطیف بصری در ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی شهروندان به ویژه در ایام کرونایی و به منظور ارتقاء بهداشت روانی و آرامش جامعه، طرح ساماندهی سیما و منظر غرب تبریز با حذف نازیبایی های بصری و اجرای طراحی و نقاشی دیواری، رنگ آمیزی دیوارهای معابر و امحاء آگهی در سطح منطقه ۶ تبریز به همت اکیپ های تنظیف معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه اجرا می شود.
عالی باف با اشاره به اهمیت تابلوهای نصب شده توسط اصناف و صاحبین مشاغل گوناگون در سطح حوزه گفت: این تابلوها نیز جزئی از سیما و منظر شهری هستند که اگر این نماها غیر استاندارد و بی ضابطه باشند، موجب برهم خوردن نظم بصری سطح منطقه خواهد بود که نیاز به ساماندهی دارد.
شهردار منطقه ۶ تبریز افزود: خیابان۲۲ بهمن حدفاصل میدان راه آهن تا میدان جهاد، یکی از معابر اصلی و پرتردد منطقه می باشد که روزانه پذیرای تعداد زیادی مسافرین درون شهری بوده که بر همین اساس طرح ساماندهی بصری در این مسیر اجرا شد.
اجرای مرحله های بعدی این طرح نیز در سایر معابر و مسیرهای حوزه سه گانه در دستور کار معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه قرار دارد.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا