اخبار

بازدید اعضای کمیته مدیریت بر واکنش‌های کارگری آذربایجان شرقی از واحدهای تولیدی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: اعضای کمیته مدیریت بر واکنش‌های کارگری استان از مجموعه ماشین سازی یاقوت صنعت، یاقوت صنعت و کارخانجات گروه صنعتی درپاد تبریز بازدید کردند.

حسین فتحی با اعلام این خبر هدف از حضور اعضای کمیته مدیریت بر واکنش‌های کارگری در واحدهای تولیدی صنعتی را بررسی مسائل و مشکلات، پیگیری میدانی و رفع موانع و آسیب‌های موجود برشمرد.

وی اظهار کرد: این مجموعه‌ها سهم مهمی در اشتغال منطقه ایفا می‌کنند و به لحاظ جایگاه مهم، کار صیانت از نیروی کار و ضرورت رفع موانع تولید، این کمیته در عالی‌ترین سطح، ضمن بررسی کارشناسی و احصا مشکلات، تصمیمات تخصصی و تدابیر لازم را اتخاذ کرده و در صورت نیاز برای اخذ تصمیمات در کمیسیون کارگری استان، مورد بررسی و حل و فصل قرار می‌دهد.

فتحی با اشاره به نتایج اثربخش این جلسات و بازدیدها از مجموعه‌های تولیدی صنعتی استان، افزود: در این نشست‌ها، ضمن بازدید از خطوط تولید واحدهای تولیدی صنعتی، روند تولید مشکلات موجود توسط مدیران عامل ارائه و نیز درخواست نمایندگان کارگران اخذ می‌شود.

وی اضافه کرد: سپس نکته‌نظرات کارشناسی توسط نمایندگان دستگاه‌های عضو ارائه شده و تصمیمات لازم با حضور مدیران عضو این کمیته اتخاذ و اجرا می‌شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، وی خاطرنشان کرد: در این بازدید از مجموعه ماشین سازی یاقوت صنعت، یاقوت صنعت و کارخانجات گروه صنعتی درپاد تبریز بازدید شده و آخرین مشکلات این مجموعه‌های بزرگ صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.ایسنا

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا