اخبار

انجام عملیات تعریض در مسیر کانال ایلی‌سو

شهردار منطقه هفت تبریز از انجام عملیات تعریض در میر کانال ایلی سو خبر داد.

به گزارش شهریار، محمد علی سلیمی با بیان این مطلب گفت: کانال ایلی سو یکی از مهمترین و حساس ترین کانال های سطح حوزه بوده که آب های سطحی جنوب غرب تبریز و تعدادی دیگر از مناطق از این کانال عبور می کند که به این واسطه به صورت فصلی و مستمر این کانال در دست لایروبی و پاکسازی قرار می گیرد.
وی در این میان اظهار داشت: عملیات لایروبی اساسی این کانال به طول چهار کیلومتر از هفته گذشته آغاز شده و تا کانال سه کیلومتر از آن به صورت کامل لایروبی شده است.
سلیمی در ادامه سخنان خود افزود: کانال ایلی سو در سمت غربی اتوبان شهید باکری، عملیات اصلاح مسیر و تعریض صورت می گیرد تا ظرفیت تحت پوشش آب های سطحی در این مسیر افزایش یافته و مشکلات سر ریز شدن و آب گرفتگی به این واسطه کاهش یابد.
شهردار منطقه با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات مدیریت آب های سطحی در این مسیر اقدامات لازم برای تعیین حریم و تثبیت بستر مسیل ایلی سو در حال انجام است، یادآور شد: این کانال روباز بوده و مشکلات کانال ایلی سو منطقه و بیش از همه شرکت های صنعتی که در مسیر این کانال واقع شده اند را تحت تاثیر قرار می دهد و از این رو لایروبی این کانال به صورت مستمر انجام می شود و در فصول بارندگی نیز در اولویت کاری معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه قرار می گیرد.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا