اخبار

توجه شهرداری تبریز به همکاری‌ لازم و همه جانبه با خانه مطبوعات استان

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز در ارائه خدمات و همکاری‌های لازم و همه جانبه با خانه مطبوعات تمام توان و اهتمام را به کار گرفته است.

محمدحسین حسن زاده در دیدار مدیرعامل و هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی، نسبت به همکاری گسترده اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با خانه مطبوعات ابراز خرسندی کرد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل سلامت در حوزه رسالت با خانه مطبوعات استان همکاری داشته و در خصوص تعاملات مشترک به نتایج رضایتبخشی دست یافته و مجدانه در ارائه خدمات گسترده و بیشتر در فعالیت است.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی نیز ضمن تقدیر از همکاری ارزشمند اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز در ایام شیوع کرونا با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: این مرکز در صیانت از سلامت خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات اقدامات ارزشمندی داشته است.

مرتضی شفیعی با اشاره به تمدید تفاهم‌نامه همکاری مشترک خانه مطبوعات استان و اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، گفت: اعضای خانه مطبوعات مطابق سنوات گذشته می‌توانند از خدمات بهداشتی و درمانی در چارچوب مفاد تفاهم نامه منعقد شده بهره مند شوند.ایسنا

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا