اخبار

۱۰ ماه ضد عفونی مداوم ناوگان اتوبوسرانی تبریز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با وجود گذشت نزدیک به ۱۰ ماه از اعلام ورود ویروس کرونا به کشور، ناوگان اتوبوسرانی تبریز مثل روز اول و چه بسا، دقیق‌تر و وسیع‌تر از قبل ضد عفونی می‌شود.

به گزارش شهریار، ایمان غنی زاده با اعلام این خبر افزود: آنچه برای ما بسیار اهمیت دارد، حفظ سلامتی شهروندانی است که برای سفرهای خود از ناوگان اتوبوسرانی به عنوان گسترده ترین مد حمل و نقل تبریز استفاده می کنند.
او با تأکید بر اینکه ضد عفونی کردن اتوبوس‌ها از جمله سطوح داخلی آنها در ابتدا و انتهای خطوط انجام می‌شود، افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خود را در حفظ سلامتی شهروندان مسئول میداند و  و بر این اساس، عملیات ضد عفونی کردن ناوگان و سایه بانهای شهری منظم، با برنامه و پررنگ‌تر از گذشته و با کنترل ناظرین مربوطه به صورت مستمر  ادامه دارد.
غنی زاده با اشاره به تشدید مسائل و مشکلات ناوگان اتوبوسرانی تبریز با توجه به اعمال تحریم‌ها و افزایش نرخ ارز و نرخ تورم، اظهار کرد: شیوع کرونا به مسائل و مشکلات موجود شرکت واحد دامن زده که نمونه‌ای از آن کاهش ۳۰ تا ۵۰ درصدی مسافران ناوگان است که منجر به کاهش بی‌سابقه درآمدهای شرکت واحد شده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز با تأکید بر کاهش درآمدهای این شرکت  خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه بالای نگهداری اتوبوس و کاهش درآمد رانندگان اتوبوس‌های خصوصی به دلیل کاهش تعداد مسافران، دخل و خرج رانندگان همخوانی ندارد و نیازمند کمک های مراجع مربوطه است.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا