اخبار

سرمایه گذاری برای مترو یک دستاورد مهم برای مدیریت شهری تبریز است

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سرمایه گذاری برای پروژه مترو تبریز یک دستاورد بزرگ و اقدامی بی سابقه از سوی مدیریت فعلی شهر تبریز است.

به گزارش شهریار، کریم صادق زاده در حاشیه بازدید از چهار ایستگاه آماده افتتاح قطار شهری تبریز، اظهار کرد: هزینه هایی که در زیر زمین برای مترو سرمایه گذاری شده است، یک دستاورد بزرگ و بی سابقه در دوره پنجم شورای شهر است که این اقدام در سایه همت والای شهردار تبریز، اعضای شورای شهر، کمیسیون عمران شورا و  مدیرعامل سازمان قطار شهری و همچنین نمایندگان تبریز در مجلس محقق شده است.
او ادامه داد: مترو گامی بزرگ در جهت آبادانی و عمران شهر تبریز است و از لحاظ پیشرفت کار، تبریز نسبت به سایر شهرها که قطار شهری دارند جلوتر است.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: البته در تکمیل ایستگاه های قطار شهری، نواقصی در بخش آسانسور ها داریم که این موضوع نیز به تحریم های اقتصادی مربوط است.
او افزود: چنانچه مترو  به شکل کامل مورد استفاده قرار گیرد، مشکلات ترافیکی شهر حل می شود و در این راستا از کسانی که از ابتدای ساخت مترو زحمت کشیده اند، باید قدردانی کرد.
صادق زاده با اشاره به لزوم کمک نمایندگان تبریز در مجلس، گفت: به زودی جلسه ای با نمایندگان شهر خواهیم داشت که دستور جلسه آن در جهت کمک و مساعدت برای تکمیل مترو خواهد بود و در این جلسه کمک هایی که مجلس و دولت می توانند برای مترو داشته باشند، مورد بحث قرار خواهد گرفت.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا