اخبار

فعالیت دوشیفته کارگاه ماسک دوزی پارک بانوان رضوان در منطقه ۶

در راستای تداوم فعالیت های قرارگاه عملیاتی شهرداری منطقه ۶ تبریز، کارگاه ماسک دوزی پارک بانوان رضوان به صورت دوشیفته به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گزارش شهریار، حسین عالی باف شهردار منطقه ۶ تبریز ضمن تأکید بر افزایش تولید روزانه ماسک در کارگاه تولیدی پارک بانوان رضوان گفت: به منظور تأمین سلامت شهروندان، پرسنل و کارکنان منطقه، کارگاه ماسک دوزی پارک بانوان رضوان به صورت دوشیفته به همت مربیان واحد فرهنگی اجتماعی منطقه به فعالیت خود ادامه می دهد.
عالی باف با اشاره به تولید روزانه بالغ بر ۱۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی در کارگاه ماسک دوزی گفت: توزیع ماسک در بین پاکبانان و سبزبانان زحمتکش واحد معاونت خدمات شهری و اجرائی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند در اولویت مدیریت منطقه قرار دارد که به صورت روزانه و با نظارت ناظرین مربوطه در سطح نواحی سه گانه منطقه انجام می شود.
شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه بر اجرای طرح توزیع ماسک رایگان در مناطق کم برخوردار منطقه تأکید کرد و گفت: این طرح نیز با هدف ارتقاء سلامت روان شهروندان غرب تبریز و با مراجعه مربیان و کارشناسان به درب منازل بهمراه ارائه آموزش ها و آگاه سازی آنان با نحوه مقابله با ویروس کرونا به ویژه در مناطق کم برخوردار منطقه اجرا می شود.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا