اخبار

بازار هفتگی چاراویماق به طور آزمایشی بازگشایی می‌شود

به گزارش راهبردنیوز، رسول یعقوبی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم شهرستان به تغییر وضعیت کرونایی شهرستان و کاهش میزان شیوع این بیماری شد از این رو و با تصمیم ستاد کرونای شهرستان، بازار هفتگی که محل درآمد و امرار معاش بسیاری از چاراویماقی ها است به طور […]

بازار هفتگی چاراویماق به طور آزمایشی بازگشایی می‌شود
به گزارش راهبردنیوز، رسول یعقوبی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم شهرستان به تغییر وضعیت کرونایی شهرستان و کاهش میزان شیوع این بیماری شد از این رو و با تصمیم ستاد کرونای شهرستان، بازار هفتگی که محل درآمد و امرار معاش بسیاری از چاراویماقی ها است به طور آزمایشی بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: نیروی انتظامی، شهرداری، دامپزشکی، صمت، شبکه بهداشت و پیمانکار این بازار مسوول نظارت بر رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی بوده و تمامی اصناف و مراجعان به این بازار مکلف به زدن ماسک و رعایت نکات بهداشتی هستند.

یعقوبی گفت: همچنین استفاده از پول نقد برای خرید و فروش ممنوع بوده و اکیپ های مستقر در بازار با متخلفان طبق قوانین برخورد خواهند کرد.

وی اضافه کرد: همچنین فعالیت اغذیه فروشان در این بازار تا اطلاع بعدی تعطیل و ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد
وی گفت: بازگشایی بازار در این هفته به طور آزمایشی بوده و در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و بی توجهی به دستورالعمل های ستاد کرونای شهرستان، ستاد تصمیم به تعطیلی بازار در هفته های آینده خواهد گرفت.

یعقوبی همچنین اعلام کرد: ورود و تردد خودروها از شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی به شهرستان ممنوع بود و نیروی انتظامی موظف به مقابله به متخلفان در این زمینه است.

چارایماق با ۳۱ هزار جمعیت در جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.اهروصال

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا