اخبار

کوچه حسینی کوی دمندان با ۱۲۰ تن آسفالت‌ریزی شد/آسفالت قسمتی از محوطه داخلی دانشگاه پیام نور نوسازی می‌شود

محوطه باز دانشگاه پیام نور تبریز به وسعت ۲۵۰۰ متر مربع جمع آوری و برای آسفالت ریزی اساسی زیرسازی میشود

به گزارش شهریار، معاونت فنی و عمرانی منطقه ۳ کوچه حسینی کوی دمندان واقع در خیابان طالقانی را با استفاده از ۱۲۰ تن آسفالت و با استفاده از دستگاه غلطک به شکل اساسی آسفالت ریزی کرد.
عملیات آسفالت ریزی در این کوچه با وسعت ۷۶۰ مترمربعی به جهت فرسودگی و کهنه بودن آسفالت و ایجاد مشکل برای تردد اهالی و وسایل نقلیه شان، انجام گرفت.
معاونت فنی و عمرانی منطقه قبل از تعویض آسفالت این کوچه، برای هدایت روان و بهداشتی و اصولی آبهای سطحی، آبرویی را با جدول گذاری از نوع دوبل باریک در وسط کوچه به طول ۱۹۰ متر را اجرا کرده بود و همچنین متعاقب آن برای آسفالت ریزی اساسی، کل آسفالت کهنه وفرسوده کوچه را تخریب و جمع آوری و با استفاده از روش سویل سمنت (مخلوطی خشک از سیمان و اساس) کف کوچه را زیرسازی کرده است.
همچنین معاونت فنی و عمرانی منطقه آسفالت بخشی از محوطه فضای باز دانشگاه پیام نور تبریز را در وسعت ۲۵۰۰ متر مربع نوسازی می کند.

محوطه دانشگاه پیام نور در ضلع شرقی توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه تخریب و جمع آوری شده و محوطه مذکور با سویل سیمنت (مخلوطی خشک از سیمان و اساس) زیرسازی و اصلاح شیب شده (رگلاژ) و برای آسفالت ریزی اساسی آماده سازی می شود.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا