اخبار

جلوی کوه‌خواری در اطراف سردرود گرفته شود

امام جمعه سردرود با اشاره به موضوع کوه‌خواری در اطراف شهر، گفت: درخواست داریم حداقل تذکری به مدیرکل منابع طبیعی استان داده شود تا جلوی این نوع کوه خواری‌ها گرفته شود، اگر به این منوال پیش رود هیچ فضای تنفسی برای آیندگان نخواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات شهر سردرود که با حضور حجت الاسلام و المسلمین تاج الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: خواستار فراهم کردن دسترسی‌های لازم برای شهر سردرود از اتوبان تبریز_سهند هستیم.

وی با اشاره به تعلل مسئولان مربوطه در اتمام پروژه پل خروجی سردرود، گفت: پل خروجی سردرود بیشتر برای عکس یادگاری مسئولین کارایی داشته و چندین سال است هیچ وعده‌ای در مورد پل خروجی تحقق نیافته است؛ دون شان مسئولین جمهوری اسلامی است که یک پروژه با چنین شرایطی بیش از ۱۲ سال ناتمام بماند.

وی با اشاره به موضوع دانشگاه و زمین اهدایی شهر سردرود نیز گفت: طبق مدارک موجود، هم مکان دانشگاه را داده بودند و هم بودجه کافی برای ساخت دانشگاه فراهم بود، اما مردم سردرود از این نعمت تا به امروز بی نصیب مانده‌اند.

امام جمعه سردرود تاکید کرد: انتظار از مجلس انقلابی، توجه به مسائل کلان کشور است نه اینکه نماینده مشغول جابجایی کارمندان باشد و تمام توان خود را صرف جابجایی افراد کند.ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا