اخبار

فرماندار میانه بر مشارکت عمومی در اجرای طرح شهید سلیمانی تاکید کرد

 

محمدرضا مشایخی روز یکشنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی شهید سپهبد سلیمانی بر ضرورت ارائه آموزشها و اطلاعات لازم به اعضای ستاد در جهت اجرای کلیات طرح تاکید کرد.
وی با بیان اینکه اقدام به موقع فرایند ها در اجرای طرح شهید سپهبد سلیمانی یکی از مهمترین عوامل موفقیت در طرح خواهد شد، اضافه کرد: در کنار اجرای طرح برنامه های شهید سلیمانی نباید دست از نظارتهای لازم و مستمر برداریم .
مشایخی تاکید کرد: در اجرای این طرح نباید تابع جو و احساسات باشیم بلکه باید با همدلی، همکاری و وحدت میان اعضا به اجرای طرح با کمیت و کیفیت لازم بپردازیم.
وی طرح شهید سپهبد سلیمانی را طرحی بزرگ و حرکتی ریشه ای خواند و موفقیت آن را برای معاندین نظام ناخوشایند عنوان کرد و گفت:  نباید بگذاریم کسی خللی در اجرای طرح وارد کند.
وی تامین تجهیزات و تامین خودرو و فعالیت ارشاد اسلامی در قالب کمیته اطلاع رسانی را مهم برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با تکیه بر توان علمی و عملی در داخل کشور شاهد موفقیت در تولید واکسیناسیون باشیم.
به گزارش ایرنا طرح شهید سلیمانی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت به‌منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در کشور، اجرا می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا