اخبار

۲۰ هزار بسته معیشتی در میانه توزیع شده است

 

محمدرضا مشایخی روز چهارشنبه در آیین توزیع سه هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی و در راستای رزمایش مومنانه با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، واژه بسیج را مقدس و با عظمت خواند و خاطرنشان کرد:  امام راحل به حق بسبج را شجره طیبه و لشکر مخلص خدا نامیدند و به این امر ایمان داشتند.
وی افزود: زیرا بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس، در دوران سازندگی پس از جنگ، در مقابله با تهاجم فرهنگی تحت عنوان شبیخون فرهنگی توسط معاندین و دشمنان نظام، در برابر تحریم های ظالمانه علیه ایران از زمان تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران و حال  در دوران شیوع کرونا و در بسیاری از حوزه های دیگر ثابت کردند که بسیج شجره طیبه و لشکر مخلص خداست و ظرفیت بزرگ تمام نشدنی است.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم مبنی بر اینکه بسیج تمام شدنی نیست، تاکید کرد: باید این  امر را سرلوحه امور خود قرار داده و با نقش آفرینی بسیج در تمامی حوزه ها و ازدیاد نقش بسیج، منویات رهبری را تحقق بخشیم و ثابت کنیم نه تنها بسیج تمام شدنی نیست بلکه پررنگتر و اساسی تر از گذشته در حوزه های مختلف حضور خواهد داشت.
فرماندار ویژه میانه در پایان از تمامی بانیان اجرای رزمایش مومنانه در شهرستان با محوریت سپاه و بسیج قدردانی و اعلام کرد: امروز آغازین مرحله از سومین رزمایش مومنانه در شهرستان میانه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اجرا می شود و دو مرحله دیگر آن نیز در مناسبت های پیش روی به انجام خواهد رسید که امیدواریم با استمرار این امور فرهنگی شاهد کاهش دغدغه نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در این دوران سخت باشیم.
امروز با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه، سه هزار بسته معیشتی همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی و در راستای اجرای رزمایش مومنانه در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شد.
این بسته ها، شامل برنج، روغن رب، نخود، شکر، قند، ماکارونی و سویا بوده و ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال است که توسط سپاه ناحیه میانه توزیع می شود.  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا