اخبار

نسخه همیشه بازنده تراکتـور!

باشگاه تراکتور در سالیان اخیر درگیر پرونده‌های مالی و حقوقی بوده که یکی از حواشی سریالی در این باشگاه بوده و تاسف‌بار اینکه تراکتور در تمامی این پرونده‌ها محکوم شده است.

محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالات که این تیم را از جاده قهرمانی در دو جام لیگ و حذفی دور و به کابوس بازگشت به لیگ دسته یک نزدیک کرد، ناشی از اشتباهات در همین پرونده‌های حقوقی بود.

بطورکلی در طی این سال‌ها حضور برخی از مسئولان غیرمتخصص و گاهاً ناآشنا به مقررات انضباطی فوتبال در سیستم اداری باشگاه تراکتور باعث شد تا این باشگاه در مجامع داخلی و خارجی بازنده مطلق باشد.

نکته جالب اینجاست که در مقطعی هوشنگ نصیرزاده مسئول قرارداد بازیکنان این تیم بود و استفاده از این کارشناس حقوقی فوتبال نیز تراکتوری‌ها را از این حواشی و دردسرها مصون نگذاشت.

البته در ۴ پرونده بزرگ حقوقی این تیم که هنوز در فیفا جاری هستند، محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور مدعی تبانی ۲ مشاور سابقش با وکیل سوئیسی بوده و این قضیه تا الان سر به مهر باقی مانده است.

در حال حاضر نیز حرف و حدیث‌های زیادی درباره دستکاری قرارداد بازیکنان این تیم وجود دارد و بر طبق گزارش خبرگزاری مهر، موضوع مظاهری و شکاری از این دست پرونده‌ها هستند.

با این منوال، باید منتظر شکستی دیگر برای تراکتوری‌ها در پرونده شکاری باشیم که گفته می‌شود این بازیکن نیز به دلیلی مشابه با مظاهری قرارداد خود را با باشگاه تراکتور فسخ کرده است.

گفتنی است؛ روز گذشته از رای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره پرونده رشید مظاهری رونمایی شد که بر اساس آن دعوی تراکتور علیه دروازه‌بان فصل گذشته این تیم و استقلال مردود اعلام شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا