اخبار

لژیونر فوتسال تبریز از ۲ تیم اروپایی پیشنهاد دارد

 

باقری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: تیم «دیناموکیف» قهرمان لیگ باشگاه های اوکراین و «اسلوان براتیسلاوا» قهرمان لیگ کشور اسلواکی پس از اتمام رقابت های لیگ برتر جمهوری آذربایجان که به دلیل شیوع کرونا نیمه تمام ماند، به باشگاه تحت قراردادم به طور رسمی پیشنهاد داده اند.
وی مدت قرارداد خود با تیم یاسامال باکو را یک فصل اعلام و اضافه کرد: در حال حاضر این قرارداد رو به اتمام است و تیم های اوکراینی و اسلواکی نیز که در مسابقات  لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند، تنها برای حضور در این رقابت ها به بنده پیشنهاد داده اند تا به عنوان بازیکن قرضی برای آنها بازی کنم.
وی با اشاره به اینکه به علت تعطیلی لیگ جمهوری آذربایجان در حال حاضر در تبریز حضور دارد، اظهار داشت: تمرینات انفرادی خودم را از حدود ۴ ماه قبل دنبال می کنم تا شرایط بدنی ام را برای حضور مجدد در فصل آینده حفظ کنم.
باقری زمان برگزاری لیگ قهرمانان فوتسال اروپا را پس از پایان سالجاری میلادی و حدود ۲ ماه بعد اعلام کرد.
وی که فصل گذشته به عنوان کاپیتان تیم یاسامال در لیگ آذربایجان حضور داشت و ۱۹ گل به ثمر رساند، ادامه داد: یکی از تیم های مطرح و مشهور جمهوری آذربایجان نیز پیشنهاد همکاری داده است که پس از احتمال حضورم در لیگ اروپا، انرا بررسی می کنم.
به  گزارش ایرنا، این بازیکن تبریزی مدت ۶ سال است در لیگ برتر جمهوری آذربایجان فعالیت دارد و قدیمی ترین فوتسالیست ایرانی شاغل در این لیگ است.
لیگ برتر فوتسال جمهوری آذربایجان با حضور ۱۰ تیم برگزار می شود که آراز نخجوان به عنوان قدرت اول این مسابقات طی سال های اخیر در صدر جدول قرار دارد و پس از تعطیلی لیگ این کشور به دلیل کرونا، همین تیم قهرمان این رقابت ها اعلام شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا