اخبار

اطفاء به موقع از سرایت آتش به درختان پارک ملت زنجان جلوگیری کرد

اطفاء به موقع از سرایت آتش به درختان پارک ملت زنجان جلوگیری کردمحسن پناهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه آتش سوزی ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه یکشنبه شب به سامانه ۱۲۵ سازمان آتشنشانی زنجان اعلام و بلافاصله ۲ تیم عملیاتی به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه آتش سوزی علف های هرز در قسمت بیرونی پشت هتل بزرگ زنجان اتفاق افتاده بود، اظهار داشت: ۲ اکیپ از ایستگاه سه آتشنشانی شهر زنجان واقع در سایت کارگاهی در قالب ۶ آتش‌نشان و با ۲ دستگاه خودروی نیمه سنگین به منظور اطفا و مهار آتش در محل حضور یافتند.
پناهی، تصریح کرد: با توجه به تهدید و خطر ناشی از  سرایت و گسترش آتش، آتشنشانان در کمترین زمان ممکن (حدود ۱۵ دقیقه) نسبت به اطفاء و مهار حریق اقدام کردند چراکه با توجه به پوشش گیاهی منطقه، احتمال سرایت به درختان پارک ملت شهر زنجان بسیار بالا بود.
جانشین معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: علت وقوع این حادثه آتش سوزی از سوی کارشناسان این سازمان در دست تحقیق و بررسی است.
پناهی، یادآور شد: خرداد ماه امسال، ۲۵۴ مورد حادثه آتش سوزی در شهر زنجان اتفاق افتاد که با تلاش بی وقفه آتشنشانان، به موقع اطفا و مهار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا