اخبار

کمک‌های محرومیت‌زدایی به روستاهای سیل‌زده خلخال گسیل شد

کمک‌های محرومیت‌زدایی به روستاهای سیل‌زده خلخال گسیل شدبه گزارش روز دوشنبه ایرنا ، پس از گذشت چند روز از جاری شدن سیل و تخریب واحدهای مسکونی و دامی و وارد شدن خسارت سنگین مالی به اهالی روستاهای محروم شهرستان خلخال کمک‌های نوع‌دوستانه از سوی نهادهای حمایتی همچنان ادامه دارد.
کاروان حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) امروز با حضور در  روستاهای مصطفی‌لو و خداقلی قشلاقی خلخال زمینه لازم را برای بهره‌مندی اهالی محروم و خسارت‌دیده فراهم کردند.
به گفته مهرداد اصغری، نماینده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل توزیع بیش از ۴۰ هزار قطعه مرغ منجمد در بین خانوارهای محروم و آسیب‌پذیر در برنامه توزیعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  استان قرار دارد.
وی افزود: امروز برنامه حمایتی ستاد فرمان امام (ره) در جنوب استان اردبیل در قالب رزمایش همدلی و احسان در روستاهای سیل‌زده خلخال برگزار و در راستای اجرای این رزمایش بیش از ۲ هزار قطعه مرغ توزیع شد.
اصغری بابیان اینکه رزمایش همدلی و احسان در تمامی مناطق استان اجرا می‌شود، گفت: دستور رهبر معظم  انقلاب رسیدگی به محرومین فصل‌الخطاب مسوولان بوده و آغاز حرکت امیدبخش در دل مردم روستاهای محروم است که با وجود کمک‌های چند روز گذشته از سوی سپاه، بسیج، جمعیت هلال احمر و فرمانداری خلخال در مناطق سیل‌زده این شهرستان برگزاری این رزمایش و گسیل کمک‌های نوع‌دوستانه به اهالی خسارت‌دیده از سیل روستاهای این شهرستان ادامه کار کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان از سیل اخیر است. سرهنگ جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه ناحیه خلخال نیز با قدردانی از این حرکت شایسته در مناطق سیل‌زده توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره ) گفت: این خدمات ادامه خدمات ارزشمند نظام به مردم مناطق محروم منطقه است.
وی اظهارداشت: بسیجیان گروه جهادی شهید قاسمی اردبیل و گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج سازندگی سپاه خلخال در رزمایش همدلی و احسان اقدام به توزیع اقلام غذایی به مردم مناطق سیل‌زده و محروم شهرستان خلخال کردند.
در جریان بارش سیل‌آسای باران و جاری شدن سیل در مناطقی از بخش مرکزی و شاهرود خلخال ،  علاوه بروارد شدن خسارت به زیرساخت‌های روستاها خسارات سنگینی به اماکن مسکونی ،دامی، بخش زراعی، باغی و کشاورزی وارد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا