اخبار

۹۰۰ تابلوی اخطاری در جاده‌های قزوین نصب و اصلاح شد

۹۰۰ تابلوی اخطاری در جاده‌های قزوین نصب و اصلاح شدبه گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، امیر علی‌پور افزود: از این میزان ۴۵۰ متر مربع از تابلوهای اطلاعاتی اصلاح و در سطح جاده‌های حوزه استحفاظی استان نصب گردید.
وی اضافه کرد: این اقدام در راستای استفاده صحیح، مناسب و بهینه از علایم و تجهیزات ایمنی موجود و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها صورت گرفته است.
علی‌پور ادامه داد: در فرایند مرتب‌سازی این تابلوها، صفحات تابلوهای مخدوش و یا بلااستفاده احصا، جمع‌آوری و با بررسی دوباره نقاط مورد نظر، تابلوهای جدید با استفاده از صفحات قدیمی و برچسب جدید طراحی و ساخته شد.
این مسوول راهداری خاطرنشان کرد: وجود علایم و تابلوهای اخطاری و انتظامی با هدف ارتقای ایمنی مسیرها و تسهیل در امر تردد خودروها صورت می‌گیرد و نقش زیادی نیز در کاهش حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن داشته و در جهت فرهنگ‌سازی و تشویق کاربران به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هم موثر بوده است.
رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: سالانه حدود ۶ هزار عدد تابلوی جدید و یک هزار و ۲۰۰ متر مربع تابلوی اطلاعاتی جدید در راه‌های استان نصب و هزینه تقریبی آن نیز حدود ۲۰ میلیارد ریال است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا