اخبار

سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی در چالدران

سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی در چالدرانسیدمحمد پیام روز دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح های عمرانی مشارکتی بنیاد علوی با دستگاه های اجرایی در چالدران افزود: در حال حاضر ۶۰ درصد این طرح ها به طور کامل اجرایی شده که رقم بسیار مناسبی است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان چالدران جزو ۱۵ شهرستان تحت پوشش طرح پیشرفت آبادانی بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی قرار گرفته، اضافه کرد: از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه عمران و آبادانی و رفع محرومیت آغاز کرده ایم که امیدواریم برای توسعه منطقه موثر باشد.
مسوول طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در چالدران با تاکید بر اینکه تحقق برنامه های بنیاد علوی در این شهرستان نیازمند همکاری و همدلی دستگاه های اجرایی استان و شهرستان با این بنیاد است، افزود: پروژه های عمرانی در دست اجرا در چالدران براساس تفاهم نامه بین بنیاد علوی و دستگاه های اجرایی به صورت مشارکتی اجرا می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با قدردانی از خدمات بنیاد علوی در شهرستان چالدران برای محرومیت زدایی گفت: هماهنگی با فرمانداری و دستگاه های اجرایی استان برای اجرایی شدن همه پروژه ها و تفاهم نامه های منعقد شده اصلی اساسی برای توسعه این شهرستان است.
آیدین رحمانی با تاکید بر اینکه فصل کاری در شهرستان چالدران به علت شرایط آب و هوا محدود است، افزود: در جهت استفاده بهینه از زمان، دستگاه های اجرایی استان باید قراردادهای لازم جهت شروع پروژه ها با بنیاد علوی را منعقد کنند.
شهرستان چالدران یکی از شهرستان های محروم کشور بوده که در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا