اخبار

درخشش ۲ عضو کانون آذربایجان‌غربی در مهرواره “بهار در خانه”

درخشش ۲ عضو کانون آذربایجان‌غربی در مهرواره “بهار در خانه”جواد زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در گروه کودکان ۴ تا ۱۱ سال، “سارا فارغ‌بال” ۱۰ ساله و در گروه نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال، “فاطمه صدقی” ۱۵ ساله هر ۲ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز نقده عنوان برتر این مهرواره را کسب کرده اند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه این فراخوان در قالب مهرواره برگزار شده، رتبه‌بندی و برگزیده ندارد اما از آثار برتر با ارسال هدیه فرهنگی تجلیل می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: آثار برتر و راه یافته به نمایشگاه، در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir قابل مشاهده است.
زاهدی اظهار داشت: در بخش عکاسی، ۶۳۰ اثر توسط دبیرخانه این مهرواره دریافت شده بود که در ۲ گروه سنی ۷ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال به صورت جداگانه، در ۲ مرحله بررسی شدند و آثار برتر ۵۰ عکاس به نمایشگاه راه پیدا کرد.
فراخوان مهرواره نوروزی «بهار در خانه» همزمان با شیوع ویروس کرونا، در قالب‌های نقاشی، عکس و فیلم کوتاه، روز ۲۵ اسفند ١٣٩٨ منتشر شد و تکنیک و اندازه خلق آثارِ این مهرواره آزاد و برای کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال اعلام شده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا