اخبار

شهروندان قزوین از خدمات غیرحضوری بانک‌ها بهره‌مند شوند

شهروندان قزوین از خدمات غیرحضوری بانک‌ها بهره‌مند شوندعلی یزدان‌دوست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی آحاد جامعه، زیرساخت‌های لازم از سوی بانک‌ها برای ارایه خدمات غیرحضوری مشتریان به شعب اتخاذ شد که نتایج خوبی را نیز همراه داشت.
وی با بیان اینکه سلامت کارکنان بانک و مردم هنگام شیوع ویروس کرونا از همان ابتدا در اولویت کار نظام بانکی کشور و استان قرار گرفته و ارایه خدمات غیرحضوری نیز به همین منظور انجام شد، افزود: این بیماری ناشناخته و مهلک با رویکرد خاص وارد شده و جان مردم را نیز به خطر انداخته و به همین منظور شهروندان باید از مراجعه به اماکن عمومی پرجمعیت مانند شعب بانک‌ها تا حد ممکن خودداری کرده و با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی در حفظ سلامت خود کوشاتر باشند.
یزدان دوست خاطرنشان کرد: این در حالی است که همزمان با شیوع و اوج این بیماری، به تمامی شعب بانک‌های سطح استان در حفظ و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید شد و در عین حال نیز با ایجاد ابزارهای حفاظتی، سعی کردیم فاصله‌گذاری اجتماعی بین کارمندان و مراجعه کنندگان نیز رعایت شود.
وی اضافه کرد: به شهروندان توصیه می‌شود تا ضمن نصب نرم افزارهای بانکی برروی تلفن‌های همراه خود جهت انجام امور بانکی، در صورت نیاز به حضور در شعبه از ماسک و دستکش‌های یک بار مصرف استفاده کرده و رعایت فاصله با سایر مشتریان را در شعب رعایت کنند. 
مدیرشعب بانک ملی استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سلامت مردم برای ما بسیار مهم است، از این رو کارکنان بانک‌ها دوست دارند در محیط و فضاهای سالم خدمات بانکی را به شهروندان ارایه داده و مردم نیز در این راه باید کمک حال کارکنان باشند.
به گفته وی، تاکنون حدود ۴۰ کارمند بانک ملی استان قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۵ نفر نیز در قرنطینه به سر می‌برند.
روز گذشته نیز از سوی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اعلام شد که ۸۳ درصد کارکنان یکی از شعب بانک‌های قزوین به کرونا مبتلا شده‌اند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا