اخبار

جشنواره فیلم مقاومت باید مروج فرهنگ ایثار باشد

جشنواره فیلم مقاومت باید مروج فرهنگ ایثار باشد محمدحسین اسماعیلی روز یکشنبه در دیدار با انسیه شاه حسینی کارگردان حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: هر رویداد فرهنگی و هنری در این شرایطی که ما در شبیخون فرهنگی قرار داریم، اتفاق اتفاق مبارکی بوده و مایه امیدواری است.
این مسوول گفت: جشنواره فیلم مقاومت که دارای موضوعی ارزشی است، مورد احترام همه مردم ایران بوده و موضوعی است که باعث ایجاد انسجام میان همه اقشار مختلف مردم می  شود چرا که ملت ما به این موضوع ارادت و تعلق خاطر دارند.
این مسوول اظهار داشت: باید همه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری را برای تقویت روحیه مقاومت و زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه به کار بگیریم.
 وی همچنین گفت: جشنواره فیلم مقاومت تنها برای بسیج نیست بلکه برای همه است و همه ما بسیجی هستیم و باید تلاش کنیم تا استان قزوین حضور خوبی در این جشنواره داشته باشد.
این مسوول خاطرنشان کرد : برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند در اعتلای روحیه مقاومت بین جامعه بسیار موثر باشد.
اسماعیلی با تاکید بر خلاقیت و نوآوری در تولیدات جشنواره فیلم مقاومت، گفت: همیشه استمرار نشانه موفقیت نیست و ممکن است که به تکرار کشیده شود بنابراین استمراری که منجر به تکرار نشود، موفق خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم مقاومت این ظرفیت را دارد که بسیاری از موضوعات انسانی و اجتماعی در این جشنواره مطرح شود.
وی تشریح کرد: مقاومت یعنی مقاومت در برابر همه ناهنجاری ها  و بدی ها؛ خواه اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و اگر ما بتوانیم روح مقاومت را به وسیله این گونه فیلم ها در میان مردم تقویت کنیم و ریشه های معضلات اجتماعی را در آنها به نمایش بگذاریم، قطعا موفق خواهیم بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: جشنواره فیلم مقاومت باید منجر به این شود که همه ما قوی شویم  و روح مقاومت را در مقابل همه بدی ها و ناهنجاری ها تقویت کنیم و اگر این دیدگاه باز را در جشنواره داشته باشیم موفق خواهیم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا