اخبار

استاندار قزوین: وظیفه مسوولان، تحقق شعارهای دولت است

استاندار قزوین: وظیفه مسوولان، تحقق شعارهای دولت استهدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در بازدید سرزده از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، افزود: تمامی مسوولان و مدیران دستگاه‌ها در شرایط فعلی وظیفه دارند شعارهای دولت را محقق کنند و کسی که شعارهای دولت را قبول ندارد اصلا نباید یک مسوولیت را بپذیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های استان و لزوم توسعه آن،  اضافه کرد: قزوین از استان‌های زرخیر کشور بوده اما با همه ظرفیت‌ها به توسعه لازم نرسیده است و مردم آسایش و رفاه توسعه یافتگی را در استان احساس نکرده اند.
جمالی پور گفت: یکی از دلایل این موضوع، ایجاد حواشی بسیار زیاد در استان است که من به مدیران توصیه می‌کنم به هیچ وجه وارد حواشی نشوند.
استاندار قزوین با بیان اینکه یکی از دلایل عقب ماندگی استان، دخالت بیش از حد بازیگران خارج از گود است، افزود: مهمترین کار ما در شرایط فعلی این است که سر خود را پایین انداخته و برای خدمت به مردم تلاش کنیم که مورد نظر مقام معظم رهبری و شهدا است.
وی گفت: امروز امنیت و منافع ملی از سوی دشمنان مورد تهدید است و وقتی ما با پرخاشگری، بی اخلاقی و تهمت زدن امنیت داخلی کشور را تهدید می‌کنیم دیگر نمی‌توان از مردم امیدواری به آینده را انتظار داشت.
استاندار قزوین در ادامه از بخش‌های مختلف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بازدید کرده و روز صنعت و معدن را به کارکنان تبریک گفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا