اخبار

۲۳ طرح و واحد تولیدی در قزوین احیا شدند

۲۳ طرح و واحد تولیدی در قزوین احیا شدندمدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر گفت: اشتغال این واحدها و طرح ها در مجموع ۱۷۳ نفر است.
حمیدرضا خانپور افزود: اشتغال مربوط به واحدهای تولیدی احیا شده شامل ۱۴ واحد ۱۱۶ نفر بوده و اشتغال مربوط به طرح های تولیدی احیا شده نیز که ۹ مورد هستند ۵۷ نفر است.
این مسوول گفت: از جمله تولیدات واحدهای احیا شده می توان به روغن های صنعتی، میلگرد، کابل های برق، سیلیکات سدیم، ماشین آلات جعبه کارتن، نخ، اسپری ضدعفونی کننده، فیلم های پلی اتلین اشاره کرد.
وی در خصوص واحدها و طرح های راکد توضیح داد: واحدهای تولیدی راکد آن دسته از صنایعی هستند که به دلیل مشکلات اقتصادی در سال های گذشته تعطیل شدند و طرح های راکد نیز آن دسته از طرح ها (کارخانجات) در دست ساخت هستند که به دلیل مشکلات مالی در سالیان گذشته ادامه ساخت و ساز آنها متوقف شده بود.
این مسوول احیای واحدهای راکد را از اولویت های اساسی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در سال جهش تولید نام برد و یادآور شد: تاکنون ۴۰۰ طرح و واکد راکد و نیمه فعال در شهرک های صنعتی استان قزوین شناسایی شده است که برای راه اندازی و احیای آنها تلاش می کنیم.
وی اظهار داشت: سال گذشته نیز 91 واحد و طرح صنعتی در شهرک های صنعتی استان قزوین احیا شده و یا به چرخه تولید بازگشتند.
استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا