اخبار

رییس هیات کشتی همدان: حضور در لیگ برتر مستلزم جذب اسپانسر است

رییس هیات کشتی همدان: حضور در لیگ برتر مستلزم جذب اسپانسر استحمیدرضا یاری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همدان مشکلی برای حضور در لیگ برتر کشتی کشور ندارد اما از همان ابتدا به مسوولان اجرایی استان اعلام کرده ایم که حضور در لیگ باید با پشتیبانی منابع مالی باشد.
وی بیان کرد: هیات کشتی همدان مشکلی بابت تیمداری ندارد و چند جلسه نیز با سازمان لیگ کشتی کشور برگزار کرده ایم اما مبنای حضور ما تامین منابع مالی از طریق جذب اسپانسر است.
یاری خاطرنشان کرد: همدان در سال های گذشته نیز تجربه حضور در لیگ را داشت اما با وجود کسب عنوان ها، با بدهی مالی نیز مواجه شد و اکنون اگر قرار بر حضور دوباره در لیگ است، ابتدا باید منابع مالی تامین شود.
رییس هیات کشتی همدان با اشاره به اینکه اعضای این هیات نسبت به چگونگی حضور در لیگ برتر برنامه ریزی کرده اند، گفت: برنامه ریزی های لازم و برآورد هزینه ها انجام شده است و امیدواریم مسوولان اجرایی استان که از حضور در لیگ حمایت کرده اند، در جذب اسپانسر نیز کمک مورد نیاز را داشته باشند.
وی یادآور شد: به دنبال جذب اسپانسر مالی مناسب هستیم.
همدان سابقه کسب عنوان های نایب قهرمانی و سومی در تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا