اخبار

ملت ایران به الگوی مقاومت در جهان شناخته شده است

ملت ایران به الگوی مقاومت در جهان شناخته شده استحجت‌الاسلام حسن شجاعی، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایمان به اسلام و اهل بیت (ع) و عشق و علاقه به ایران اسلامی، مردم را تبدیل به مقاومت بزرگ کرده است.
وی، اظهار داشت: ملت ایران تا به امروز با قدرت هرچه تمام در برابر تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی ایستاده و سختی ها و مشکلات را تحمل کرده اند و با این اوصاف، دشمنان به جایی نخواهند رسید.
حجت‌الاسلام شجاعی افزود: با توجه به شرایط و قرار گرفتن قوه قضائیه و مجلس در کنار دولت انقلابی و مردمی به حتم مشکلات مرتفع خواهد شد و انتظار  می رود مسوؤلان در ارایه خدمات به این مردم مقاوم کوتاهی نکنند.
وی تاکید کرد: باید دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی مردم جدی‌تر گرفته شود و مسوؤلان دولتی و اجرایی در جهت حل مشکلات کشور و مردم گام های بزرگ بردارند.
حجت الاسلام شجاعی با بیان اینکه تاب‌آوری و مقاومت مردم نباید مسوؤلان را به اشتباه بیندازد و به فکر حل مشکلات نباشند افزود: گرانی‌های اخیر زندگی را برای مردم مشکل کرده اما مقاومت و ایستادگی ملت در برابر فشارها و تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا، قابل تحسین است.   
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور، کشش دعواهای سیاسی و اختلافات را ندارد و برای عبور از این شرایط باید دست در دست هم داد و عبور از آن نیز نیازمند اتحاد و وحدت است.
حجت الاسلام شجاعی افزود: باید اختلاف کنار گذاشته شده و مشکلات کشور و ملت را دریابیم چراکه وجود اختلاف، مانع از دستیابی به موفقیت ها و حل مشکلات می شود.  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا