اخبار

استاندار زنجان: اجرای برخی طرح‌ها بیش از اعتبار به مدیریت نیاز دارد

استاندار زنجان: اجرای برخی طرح‌ها بیش از اعتبار به مدیریت نیاز داردفتح الله حقیقی شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان خدابنده افزود: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های بالای منطقه ای به جایگاه واقعی خود نرسیده و استفاده از همه پتانسیل ها نیازمند مدیریت صحیح است. 
وی یادآورشد: در بازدیدی که از روستاهای شهرستان خدابنده داشتیم ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه گردشگری و ایجاد اشتغال وجود داشت که با مدیریت لازم و دلسوزی می توان زمینه رونق و توسعه منطقه را فراهم کرد.
حقیقی تصریح کرد: توسعه و اشتغال روستایی تدوین و در آن به ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت توجه خاصی شده است. 
استاندار زنجان وجود ظرفیت‌های خوب کشاورزی و گردشگری در منطقه را فرصت خوبی برای توسعه منطقه دانست و افزود: خدابنده به جایگاه واقعی خود نرسیده اما با کمی همت، جدیت و اهتمام در اجرای طرح های نوآورانه می توان در سطح ملی و جهانی این شهرستان را معرفی کرد.
استفاده از دانش نوین در کشاورزی همچون فراوری محصولات کشاورزی و اصلاح فضای بیرونی غار عظیم و زیبای کتله خور و همچنین رسیدگی به ورودی شهر گرماب از جمله پیشنهادهای استاندار زنجان برای رونق بخشهای کشاورزی و گردشگری این شهرستان بود.
همچنین در این جلسه قرار شد دبیرخانه هایی در حوزه های کشاورزی و گردشگری، راه و مسکن و آب تشکیل شود و تا ۲ هفته آینده طرح های قابل اجرا در حوزه های مختلف را برای اجرا و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا