اخبار

استاندار همدان: برای تکمیل طرح‌ها از مشارکت بخش خصوصی استفاده شود

استاندار همدان: برای تکمیل طرح‌ها از مشارکت بخش خصوصی استفاده شودسید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی سعی کنند طرحهای خود را هرچه سریع‌تر به بخش خصوصی واگذار کنند افزود: با بهره‌برداری از  این طرحها حرکت اساسی در توسعه و پیشرفت استان رقم می‌خورد.
وی با بیان اینکه  استان همدان با وحدت و همدلی همه مجموعه ها در مسیر پیشرفت قرار دارد، خاطرنشان کرد: اتمام طرحهای نیمه تمام در اولویت است و همه مدیران باید این موضوع مهم را در راس برنامه های خود قرار دهند.
استاندار همدان گفت: اجرای قطار شهری همدان را با همکاری دولت و مجلس به نتیجه رساندیم و در سال پایانی دولت مصمم هستیم بهتر از گذشته خدمت به مردم را پیگیری کنیم.
وی با تاکید بر اینکه ۹۷ درصد مدیران استان برای توسعه استان پرتلاش و کارآمد هستند و باید سایر مدیران تلاش خود را بیشتر کنند اظهار داشت: طرحهای تاثیر گذار استان به صورت روزانه رصد می شود.
شاهرخی افزود: حمایت و همکاری مجمع نمایندگان استان در قراردادن برخی طرحها در ردیف ملی، قابل تقدیر است.
استاندار همدان ادامه داد: اگر بتوانیم به طور همه‌ جانبه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت کنیم، ایجاد اشتغال و تولید رقم خواهد خورد.
شاهرخی با بیان اینکه با تلاش و همکاری متولیان امر، توانسته‌ایم سهم بیشتری از بودجه ملی را در اجرا و تکمیل طرحهای استان دریافت کنیم اظهار داشت: فرمانداران شهرستان‌های همدان در تسهیل اجرای طرح‌های استان تلاش کنند تا بتوانیم تا پایان دولت طرحهای هدف‌گذاری شده را از طریق بخش دولتی یا خصوصی به سرانجام برسانیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا