اخبار

متقاضیان وسایط نقلیه باری در اردبیل مراقب سودجویان باشند

متقاضیان وسایط نقلیه باری در اردبیل مراقب سودجویان باشندرضا شیرین‌زاده روز پنجشنبه با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده پیرامون طرح نوسازی ناوگان فرسوده باری و امکان واردات کشنده‌های دست دوم با عمر سه سال افزود: افراد فرصت‌طلب و سودجو به قصد فریب مالکان و یا رانندگان کامیون‌های فرسوده اقدام به عقد قرارداد و دریافت وجه از طریق نشر آگهی در فضای مجازی و نیز ارسال پیامک می‌کنند.
وی اظهارداشت: متقاضیان و رانندگان در این زمینه باید هوشیار باشند و نباید به چنین افرادی که قصد فریب و کلاهبرداری دارند، اعتماد کنند.
وی با بیان اینکه دستورالعمل، شرایط و ضوابط واردات و همچنین اسقاط ناوگان در سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در دسترس می‌باشد، از متقاضیان خودروهای باری سنگین خواست با مراجعه به آدرس اینترنتی www.rmto.ir بخش نوسازی و توسعه ناوگان سازمان راهداری در این طرح ثبت‌نام کنند.
او بیان کرد: متقاضیان در صورت مشاهده یا مواجهه با افرادی که بدون مجوز قانونی از مراجع ذی صلاح اقدام به عقد قرارداد با مالکان کامیون‌ها یا جمع‌آوری مبالغی از آنها می‌کنند، مراتب را با ذکر دقیق محل و نام فرد خاطی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان جهت پیگیری اطلاع دهند.
شیرین‌زاده گفت: شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل‌ و نقل توانمند دارای مجوز، شرکت‌های واردکننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز و مالکین حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده می‌توانند در سایت سازمان در این طرح ثبت‌نام کنند.
وی از فعالیت ۸۷ شرکت، هفت هزار و ۷۸۹ دستگاه ناوگان و ۱۱ هزار و ۲۷۴ راننده در بخش حمل و نقل کالای استان خبر داد.
وی افزود: سالانه بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا و بار توسط رانندگان پرتلاش و فعالان بخش حمل و نقل در استان اردبیل جابجا می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا