اخبار

اجرای ۷۵۰ طرح اشتغال مددجویی در آذربایجان‌غربی

اجرای ۷۵۰ طرح اشتغال مددجویی در آذربایجان‌غربیعزیز سهندی روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار شوط  اظهار داشت: تسهیلات در نظرگرفته شده برای اجرای این طرح ها در مجموع ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال است.
وی با تاکید بر اینکه مسکن یکی از نیازهای اساسی مددجویان است، افزود: تاکنون ۶۵۵ واحد مسکن مددجویی در آذربایجان‌غربی احداث شده و تعمیرات چهار هزار واحد مسکونی در استان با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال نیز در جریان است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در سه ماهه اول سال‌جاری، ۲۰۳ میلیارد ریال زکات در سطح کل استان جمع آوری شد که ۸۹ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.
وی ادامه داد: از این میزان زکات دریافت شده ۱۹۰ میلیارد ریال به نیازمندان اختصاص یافته است و ۱۳ میلیارد ریال نیز در راستای اجرای طرح‌های عمرانی عام المنفعه در روستاهای محروم هزینه شد.
فرماندار شوط نیز در این دیدار اظهار داشت: در راستای تامین مسکن محرومان در شهرستان شوط، زمینی به متراژ ۱۵ هزار مترمربع توسط منطقه آزاد ماکو برای احداث مسکن محرومان در نظر گرفته شده است.
حسن عبداللهی ادامه داد: در خصوص واگذاری این زمین برای احداث مسکن در جلسه کارگروه تامین مسکن محرومان شهرستان این موضوع مورد بحث و بررسی شده و تصمیماتی برای عملیاتی کردن این طرح گرفته خواهد شد.
وی افزود: زمین‌های تخصیص یافته به مددجویان تحت پوشش با هماهنگی نهادهای حمایتی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با تسهیلات بنیاد مسکن و بلاعوض ساخته می‌شود.
شهرستان شوط یکی از شهرستان‌های شمالی استان آذربایجان غربی در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا